Фольклорно-етнографічна практика має на меті дослідження особливостей традиційної матеріальної та духовної культури України, збір та систематизацію регіонального музичного фольклору, закріплення та практичне застосування теоретичних знань, отриманих в теоретичних курсах з різних дисциплін, розвиток комунікативних навичок здобувачів освіти.
Місце збору матеріалів практики - населені пункти, де проживають студенти.
У зазначений термін відбувся захист з цього виду практики, на якому студенти І курсу продемонструвати свої напрацювання та представили на розгляд комісії папки з матеріалами. Викладач навчальної дисципліни - Товтин Н.І.
Практика – 2023
Проходження переддипломної практики студентами КЗ "Академія культури і мистецтв" ЗОР в КЗ "Закарпатський академічний обласний український музично-драматичний театр ім.братів Юрія-Августина та Євгена Шерегії" ЗОР - це завжди яскраві враження, феєрія емоцій, нові творчі напрацювання, незабутній досвід спілкування з високопрофесійним акторським складом!
04 лютого 2023 р. в рамках проходження переддипломної практики студенти-практиканти АКіМ відділення фахової передвищої освіти спеціальності "Хореографія" та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей "Хореографія" та "Сценічне мистецтво" взяли участь у виставі "Про що плачуть верби" (режисер-постановник, автор версії - заслужений артист України Василь Шершун, балетмейстер - Віктор Бабука).
Надзвичайно приємно бачити поряд з досвідченими акторами театру студентів Академії. Практиканти з великою відповідальністю поставились до участі у виставі, намагались якнайкраще виконати свої номери, щоб в першу чергу виправдати довіру своїх наставників. Студенти відпрацювали бездоганно!
Підтримати практикантів прийшли викладачі хореографії та сценічного мистецтва, керівники навчальних груп та студенти І курсу спеціальності "Сценічне мистецтво".
Приємно бачити у складі артистів драми, балету, оркестру, випускників нашого навчального закладу різних років, як досвідчених, так і тих, які тільки розпочинають свою творчу діяльність.
Щиро дякуємо директору - художньому керівнику КЗ "Закарпатський академічний обласний український музично-драматичний театр імені братів Шерегіїв" ЗОР, заслуженому працівнику культури України Василю Марюхничу, безпосереднім керівникам практики: заслуженому працівнику культури України, режисеру - постановнику Михайлу Фіщенку, балетмейстеру - Віктору Бабуці та всьому колективу театру!
Впродовж багатьох років ви надаєте можливість нашим студентам-практикантам спробувати свої сили у обраній професії, своїм прикладом надихаєте їх продовжувати вдосконалювати професійні навички, прагнути досягати професійних вершин!!!
З нетерпінням чекаємо підсумкових заходів з практики та сподіваємось на подальшу творчу співпрацю!
Більше фото за посиланням: https://www.facebook.com/uzhartculture/posts/
Модульний контроль з дисципліни «Педагогічна практика» студентів 2/4 та 4/4 курсів спеціальності 025 Музичне мистецтво (24.05.2023)
Модульний контроль з дисципліни «Педагогічна практика» студентів 2/4 та 4/4 курсів спеціальності 025 Музичне мистецтво (25.11.2022)
Практична підготовка здобувачів вищої освіти в КЗВО «Ужгородський інститут культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради є невід’ємною складовою освітніх програм підготовки фахівців за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти за денною та заочною формами навчання.
Мета практики – оволодіння здобувачами вищої освіти сучасними методами, формами організації роботи в галузі їх майбутньої професії, формування у них професійних знань, умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих умовах, виховання потреби систематично оновлювати свої знання, вести наукові дослідження та творчо застосовувати отримані знання в практичній діяльності.
Спеціальність «Музичне мистецтво»
– виконавська практика
– виконавська практика та практика роботи з творчим колективом;
– педагогічна практика;
Спеціальність «Сценічне мистецтво»
– навчальна практика;
– виробнича (переддипломна) практика;
Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності»
– навчальна практика (ознайомча);
– виробнича практика (менеджерська, переддипломна);
Спеціальність «Хореографія»
– навчальна практика (ознайомча, фольклорна);
– виробнича практика (педагогічна, переддипломна);
Спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
– навчальна практика (бібліотечна, архівна);
– виробнича практика (переддипломна);
Спеціальність «ХОРЕОГРАФІЯ»
Захист з навчальної (фольклорної) практики студентів 2 (2) курсу. Викладач-керівник практики - заслужений працівник культури України Михайло Шютів.
У рамках навчально-ознайомчої практики студенти І курсу відвідали клуб спортивного танцю «Грація». Керівник клубу – заслужений працівник фізичної культури та спорту України, суддя Міжнародної категорії
Мишко О. М. Тренер (педагог) клубу – суддя ІІ категорії Доманська В. М.
Викладач-керівник практики – заслужений працівник культури України Шютів М.А.
Педагогічна практика студентів І курсу (за скороченим терміном навчання).
Спеціальність 028 «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
22 лютого 2023 року на кафедрі соціокультурної діяльності відбулася підсумкова онлайн-конференція за результатами проходження практик здобувачами вищої освіти 2-4 курсів, освітньо-професійних програм 028 Менеджмент соціокультурної діяльності та 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа.
В роботі конференції взяли участь завідувач навчально-виробничої практики Тетяна ГАНУЛИЧ, завідувач кафедри соціокультурної діяльності, кандидат наук з соціальних комунікацій, доцент Марія АПШАЙ, викладачі кафедри, керівники-консультанти від Академії (заступник завідувача відділу науково-методичної роботи та професійної підготовки працівників закладів сфери культури Марія СТОЙКА, заслужений працівник культуои України Людмила УХАЧ, заслужений працівник культуои України Єлізавета СІВАК), здобувачі вищої освіти 2-4 курсів денної та заочної форм здобуття освіти.
Основною метою практики є ознайомлення здобувачів освіти із обраною спеціальністю та закріплення набутих під час навчання теоретичних і практичних навичок, а також набуття компетентностей, необхідних для подальшої професійної діяльності та практичного досвіду.
Здобувачі освіти проходили практику на базах бібліотечних установ, архівних відділах РДА, організаційно-методичних центрах ТГ, центрах культурних послуг Закарпатської і Львівської (КЗ "Публічна бібліотека Боринської селищної ради Самбірського району Львівської області") областей та м.Києва ( Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого).
Всі здобувачі вищої освіти поділилися своїми враженнями про особливості проходження практики, розповіли про свої враження від виконання творчих завдань, про труднощі, які виникали під час проходження практики.
Загалом здобувачі освіти залишилися задоволеними, що мали можливість отримати практичні навички та закріпити теоретичні знання у виробничих умовах, а також отримали можливість ближче ознайомитися з усіма особливостями своєї майбутньої професії та перевірити рівень своїх знань і навичок.
Під час презентації звітів здобувачів освіти їх керівники ставили запитання щодо особливостей проходження практики в тих чи інших організаціях, набутих ними знань та вмінь. Вони висловили сподівання, що і в подальшому здобувачі особливо старших курсів будуть демонструвати сумлінне ставлення до проходження практики та високі результати.
Також під час заходу студенти презентували результати роботи, виконаної ними під час проходження практики. Цікаві звіти здобувачів, яскраві презентації, незабутні світлини ще раз переконують нас, що підготовка здобувачів Академії є одним з найважливіших кроків до професіоналізму, запорукою успіху майбутніх фахівців соціокультурної діяльності.
Керівники баз практик, які взяли учась у конференції висловили подяку НПП кафедри за якісну підготовку зобувачів освіти і позитивно охарактеризували роботу практикантів. Також з керівниками баз практик, як потенційними стейкхолдерами, обговорили деякі моменти для реалізації ОПП - заслухали рекомендації щодо оновлення ОПП та перспективи подальшої співпраці. Запропонували керівникам баз практик і здобувачам вищої освіти надати свої пропозиції та зауваження щодо проходження практики для покращення організації практики в майбутньому.
Учасники заходу відзначили високий рівень проведення конференції та зазначили, що під час проходження практики вони отримують безцінний досвід та унікальну можливість опанувати майбутню професію.
НАСТАНОВЧА НАРАДА ЗІ СТУДЕНТАМИ 2(4) КУРСУ
Виробнича (менеджерська) практика І(ІІІ) курс
Запис фольклору науковцем та дослідником – Норіо Іногакі
Відео – флеш-моб та книжкова виставка до Дня рідної мови
Урочисте зібрання з нагоди 206-ї річниця з Дня народження Тараса Шевченка
06.03.2020 р. – участь у тренінгу з регіонального розвитку
Тематичний вечір «8 березня вже близько»
Година пам'яті Героїв Карпатської України
Фольклорний колектив «Жуковина»
Розважальна програма до дня Святого Валентина
Конкурсно-розважальна програма «Берегиня домашнього вогнища» до Міжнародного жіночого дня.
Захід, присвячений 206-й річниці з Дня народження Великого Кобзаря – Тараса Григоровича Шевченка
Спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
Навчальна практика з дисциплін «Менеджмент в ДІС» та «Документознавство» проводиться з метою закріплення набутих теоретичних і практичних знань, отриманих за період навчання, ознайомлення із загальною і функціональною структурою організаційної будови документальних інформаційних інституцій, ознайомлення з формами організації виробничих процесів, методами та технологіями. Щоб студенти мали змогу скласти особисту уяву про діяльність документально-інформаційної сфери, були організовані та проведені екскурсії для студентів денної та заочної форм навчання до таких ДІС:
– головне управління статистики у Закарпатській області Державної служби статистики України;
– Закарпатський обласний краєзнавчий музей ім.Тиводара Легоцького
(бібліотека, музейні фонди, виставкові зали, колекції);
– музей історії управління Служби безпеки України в Закарпатській області та архів служби безпеки.
Спеціальність 026 «Сценічне мистецтво»
Спеціальність "Сценічне мистецтво "
Студентки ІІІ курсу заочної форми навчання на практиці в Комунальному закладі "Закарпатський обласний академічний театр ляльок" Закарпатської обласної ради : заслужена артистка України - Світлана Кобзиста, випускниці освітньо - кваліфікаційного рівня "Молодший спеціаліст" Ганна Ліпчей та Олександра Павлюк.
Минулої неділі Закарпатський академічний обласний театр ляльок "Бавка" відкрив свій 39 театральний сезон.До відкриття свята лялькарі підготували прем’єру вистави "Зоряний Малюк" за п’єсою Євгена Тищука.
Подія надзвичайно важлива.Ще більший інтерес викликає те,що одну з головних ролей – Левенятка виконує наша землячка випускниця Ужгородського коледжу культури і мистецтв Ганна Ліпчей.Родом дівчина із села Дешковиця, закінчила Брідську ЗОШ І-ІІІ ступенів.
А на професійній сцені вона дебютує.
- Це перша моя роль у театрі, -- розповідає Ганна. -- Після закінчення коледжу мене запросили сюди на роботу. Тут надзвичайно цікаво. Щоразу на мене чекають нові знайомства,юні глядачі з цікавістю і нетерпінням чекають на зустрічі із казковими героями. У виставі йдеться про захоплюючу зустріч у нічному лісі інопланетного Зоряного Малюка зі звірятами Левеням та Кошеням,про небезпечні пригоди друзів у подоланні підступних задумів Гризолди – Звіроловки.
Зникнення прибульця та відчайдушні дії друзів по врятуванню Зоряного Малюка демонструють неабиякі якості маленьких героїв – мужність,здатність до самопожертви та винахідливість у небезпечній ситуації.
Ганні Ліпчей пощастило і в тому, що режисер вистави – заслужена артистка України Наталія Орєшникова,сценографію створила київська театральна художниця Наталія Ягупова, а музику написав чернівецький композитор Євген Столяр. У виставі багато надзвичайних світлових ефектів.Вдало підібраний акторський склад – тут зайняті досвідчені майстри сцени – заслужена артистка України Світлана Кобзиста та Олена Пишка.
Високої думки про Ганну Ліпчей викладач коледжу Наталія Орєшникова:
- Це надзвичайно обдарована і талановита акторка. Вона легко і невимушено ввійшла в роль, у неї поставлений голос, уміє знайти спільну мову із юним глядачем. Відчувається, що вона виросла в селі, у дитинстві досхочу наслухалася бабусиних розповідей, легко і невимушено перевтілюється в образ казкового героя, змушує хлопчиків і дівчаток разом переживати за події, які рогортаються в сюжеті. Свої почуття тонко передає інтонацією голосу, вона прекрасно володіє літературною мовою. Незважаючи на те, що Ганна лише стає на акторську стежку, усе вийшло в неї на належному рівні, за що одержала неодноразові вибухи схвальних овацій. Це говорить про те, що дівчина має перспективу, за такими як вона – майбутнє театру. Головне – щоб вона постійно працювала над собою, вдосконалювала професійну майстерність. Бо лише у праці можна добитися чогось у житті.
Будемо стежити за творчими висотами Ганни Ліпчей.
Із дебютом Тебе
Василь ШКІРЯ
Спеціальність 025 «МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО»
Педагогічна практика є однією з форм підготовки випускників інституту до педагогічної діяльності. Проходження педагогічної практики –
один з важливих етапів освітнього процесу, в ході якого студенти пристосовуються до реальних умов професійної діяльності, відбувається практичне засвоєння методики викладання фахових дисциплін, пізнання особливостей роботи викладача, перевіряється їх готовність до майбутньої самостійної роботи.
Педагогічна практика дає можливість підготувати студентів на належному рівні, забезпечити цікаве й продуктивне викладання дисциплін фахового циклу, уникнути педагогічних та методичних помилок, розвиває пізнавальну активність студентів, організує їх самих та їх самостійну роботу.
Виконавська практика сприяє активному розвитку виконавських навиків та здібностей, формує виховання естрадної витримки, відповідальності, цілеспрямованості, волі, наполегливості, дає реальну змогу студентові для виконавського самовираження, виховує творчу ініціативу, розуміння стилю, відчуття відповідальності за якість виконання на естраді і потребу гри перед слухацькою аудиторією, вчить аналізувати своє виконання та виконання своїх товаришів.
Виконавська практика та практика роботи з творчим колективом спрямована на розвиток індивідуальності, особистості студента як майбутнього фахівця. У процесі вивчення дисципліни інтегруються, удосконалюються і перевіряються знання, уміння та навички, отримані у процесі навчання. Мета дисципліни полягає у полегшенні і прискоренні адаптації студентів до реальних умов їх майбутньої професійної діяльності, творче осмислення теорії, підготовці майбутніх музикантів до всіх функціональних обов’язків, що покладаються і як на керівника творчого колективу, активного пропагандиста музичної культури та мистецтва, а також у формуванні музично-виконавських і педагогічних знань, умінь і навичок, необхідних для художнього, творчого спілкування з людьми.
Модульний контроль з педагогічної практики студентів 2(4) курсу
Модульний контроль з виконавської практики студентів 2(2) та 3(3) курсів