КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ

АКАДЕМІЯ КУЛЬТУРИ I МИСТЕЦТВ

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Марусинець Маріанна Михайлівна

E-mail: marusynetsm@gmail.com

Освіта:

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, кваліфікація філолог, викладач німецької та зарубіжної літератури за ОКР «Магістр», м. Івано-Франківськ.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка, «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії»  (з відзнакою, кваліфікація Аналітик консолідованої інформації в сфері міжнародних відносин ).

Кандидат філологічних наук зі спеціальності «Загальне мовознавство» КНУ імені Тараса Шевченка, м. Київ. Тема дисертації: “Функції часток у вираженні модальності речення (на матеріалі української, німецької, угорської мов).

Дисципліни, які викладаються у 2024-2025 н.р.:

Другий (магістерський) рівень: Іноземна мова за професійним спрямуванням

Публікації у періодичних наукових фахових виданнях України та  наукометричнихих базах / Scopus або Web of Science Core Collection

 

  1. Marianna Marusynets, Lyudmyla Vovkochyn, Svitlana Yakymenko, Nаdiia Tkachuk, Alla Tymchenko. Innovative educational technologies in the system of specialist’s professional training /The Revista Amazonia Investiga/ Current Issue Vol 12 No 61 (2023) Published: 2023-02-28 WOS
  2. Tymchuk L., Perepeliuk I., Marusynets M. Organizational and Pedagogical Conditions of Preschool Educational Institution and Family Partnership in the Republic of Poland. Journal “Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala”/ ISSN 2066-7329/ ISSN Online: 2067-9270 / Vol.11/ Issue 4/ No.3 (2019), 290-307p. WOS
  3. Nadiia M. Bibik, Iryna Ya. Zhorova & Marianna M. Marusynets. Personality sense transformation of the professional activity of practical psychologists with different behavior strategies. Nadiia M. Bibik, Iryna Ya. Zhorova & Marianna M. Marusynets. ASIA LIFE SCIENCES/ The Asian International Journal of Life Sciences/ Social & Legal Changes for Sustainable Development/ SUPPLEMENT 21(2) / 28 DECEMBER 2019, 59-77 p. ISSN 0117-3375 SCOPUS
  4. Marusynets, M. (2024). Diaspora diplomacy of the Irish Diaspora of the USA in the era of the new diplomacy. Acta De Historia & Politica: Saeculum XXI, (08), 133-140. https://ahpsxxi.org/index.php/journal/article/view/125
  5. Маріанна Марусинець. Особливості функціонування ірландської діаспори у країнах континентальної Європи/  Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія / Прикарпатський національний  університет імені Василя Стефаника. Одеса: Гельветика. 2024. Вип. 18. 232-244с. ISSN 2312-1815. 

https://journals.pnu.if.ua/index.php/politology/article/view/159

  1. Марусинець, М. (2024). Роль дипломатії ірландської діаспори США у мирному процесі в Північній Ірландії. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління, (1(73), 53-60. https://doi.org/10.32689/2523-4625-2024-1(73)-8 https://journals.maup.com.ua/index.php/political/article/view/3123
  2. М. М. Марусинець. Роль діаспоральноі дипломатії у зовнішній політиці держави. Держава і право: Збірник наукових праць. Юридичні і політичні науки. Випуск 95 / Ін-т держави і права імені В. М. Корецького НАН України. Київ: Вид-во «Юридична думка», 2024. 292-304 с. https://ahpsxxi.org/index.php/journal/article/view/125
  3. М. М. Марусинець. Специфіка еволюції двосторонніх відносин між Республікою Ірландія та Великобританією в умовах брекзіту. Науковий фаховий журнал «Актуальні проблеми філософії та соціології» Національного університету  «Одеська юридична академія». Видавничий дім «Гельветика» 2024 – С.198-207  

http://apfs.nuoua.od.ua/archive/48_2024/33.pdf

  1. Марусинець М., Бондаренко Т. Білінгвізм в освітньо-культурному просторі України. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. Вінниця, 2022. Вип. 69. С. 26–31.
  2. Досвід австрії із забезпечення якості вищої освіти/ Марусинець М. М., Осередчук О. А. Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy (Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія ) Міжнародний науковий журнал. Випуск 13 (1) 2022. С 49-56 https://doi.org/10.31548/hspedagog2021.01
  3. Марусинець М. М. Моделі освіти дорослих в Австрії. Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників та учнів: Матеріали VI науково-практичної конференції 28 травня 2020 року/ За заг. ред. Романовського О.Г., – Х.: НТУ «ХПІ», 2020. – C.331-334.
  4. Marianna Marusynets  ORCID 0000-0001-7366-9328 Ágnes Király  ORCID 0000-0003-3408-1489.Social and political aspects of education reforms in Hungary.Społeczne i polityczne aspekty reform edukacji na Węgrzec.LABOR et EDUCATIO 82020 ISSN 2353-4745 e-ISSN 2544-0179 STUDIES DOI: 10.4467/25439561LE.20.010.13001 pp. 125–134
  5. Marusynets M. Continuing education as a factor of personality socialization (in the context of Austria`s experience). Порівняльна професійна педагогіка №1 (Т.9), 2019: наук. журнал / голов. ред. Н.М. Бідюк. – Київ- Хмельницький : ХНУ, 2019. – С.59-65.
  6. Марусинець М.М. Стратегічний розвиток освіти дорослих Австрії в умовах мирного співіснування. Освіта для миру = Edukacja dla pokoju: зб.наук.пр.: у 2 т. / редкол.:Кремень В.Г. (голова); Коцур К.В., Ничкало Н.Г., Шльосек Ф. (заст. голови); Довгий С.О., Лук’янова Л.Б., Вовк М.П., Котун К.В – К.: Вид-во ТОВ «Юрка Любченка», 2019. – Т.2. – С.495-501.
  7. Marusynets M. «Formal» and «non-formal» education in the differentiation of intrinsic properties. Освітній дискурс : зб. наук. праць / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ: «Видавництво «Гілея», 2019. – Випуск 15 (7-8): Гуманітарні науки. – C.76-89.
  8. Marusynets M., Vakolia Z., Perepeliuk I. The moral education of children and youth from a pedagogical retrospective. Marusynets M., Vakolia Z., Perepeliuk I. Journal “Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala”/ International Journal of Social and Educational Innovation (IJSEI ro) Volum 6 / Issue 11 / 2019, 7 -16 p. (0,5 д.а.)

Патенти / свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір

Авшенюк, Н.М. (orcid.org/0000-0003-1012-005X), Огієнко, О.І. (orcid.org/0000-0002-3089-6288), Постригач, Н.О. (orcid.org/0000-0002-5433-2938), Марусинець, М.М. (orcid.org/0000-0001-7366-9328), Котун, К.В. (orcid.org/0000-0002-3661-6689), Дяченко, Л.М. (orcid.org/0000-0001-6897-124X) and Годлевська, К.В. (orcid.org/0000-0002-9263-243X) (2020) Trends in adult education in developed countries world Technical Report. Імекс-ЛТД, м. Кропивницький, Україна.

Підручники / навчальні посібники / монографії

  1. Problems of the development of humanitarian and artistic education: monograph edited by prof. Oleg Mykhailychenko. Scientific edition ISBN 978-620-6-14455-7 Beau Bassin, Deutschland / Germany: LAP LAMBERTAcademic Publishing, 2023. – 204 р. The number of printing sheets is 12.5.
  2. Тенденції розвитку освіти дорослих у розвинених країнах світу: монографія / [Авшенюк Н.М., Огієнко О.І., Постригач Н.О., Марусинець М.М., Котун К.В., Дяченко Л.М., Годлевська К.В.]. – ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України. Кропивницький : ІмексЛТД, 2020. – 645 с. ISBN 978-966-189-565-1
  3. Дяченко Л. М., Марусинць М. М., Ничкало Н.Г., Пазюра Н.В. Професійна підготовка виробничого персоналу в розвинених країнах Азії. Навчальний посібник. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2020. – 192 с.

Навчально-методичні посібники

/методичні рекомендації / навчально-методичні праці

 

  1. Дяченко Л. М., Марусинць М. М. Особливості забезпечення якості підготовки вчителів в Австрії та Німеччині: метод. рек. / Л. М. Дяченко, М. М. Марусинець. – Київ: Інститут педагогічної освіти і осіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, 2021. – 82 с.
  2. Дяченко Л. М., Марусинць М. М. Психолого-педагогічна грамотність батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу. Навчальна програма. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2020. – 24 с.

Публікації у збірках матеріалів конференцій:

 

  1. Вебінар до Міжнародного дня рідної мови «Рідномовна і багатомовна освіта у контексті сталого розвитку суспільства» (18 лютого 2021 року, м. Київ). Тема доповіді: Сучасний стан педагогічної освіти Австрії у загальнокультурному вимірі.
  2. Звітна науково-практична конференція Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України за 2020 рік «Психолого-педагогічне забезпечення підготовки педагогічного персоналу в умовах трансформаційних змін» (23–29 березня 2021 р., м. Київ).  Тема доповіді: Забезпечення якості вищої освіти в Австрії.
  3. Методологічний семінар НАПН України «Актуальні проблеми психологічної протидії негативним інформаційним впливам на особистість в умовах сучасних викликів» (8 квітня 2021 р., м. Київ).  Тема доповіді: Якість викладання вчителів Австрії.
  4. Науково-практичний вебінар «Андрагогічний підхід у педагогічних дослідженнях» у рамках Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар’єра - 2021» (10 квітня 2021 р., Київ).  Тема доповіді: Якість освіти Австрії: пріоритети для сучасного освітнього простору.
  5. VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін» (20-21 квітня 2021 р., Навчально-науковий інститут педагогіки і психології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. Тема доповіді: Якість у структурі підготовки вчителів Австрії.
  6. X Міжнародний науково-методологічний Інтернет-семінар «Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів» (13 травня 2021 р., м. Хмельницький).  Тема доповіді: Забезпечення якості у закладах вищої освіти Австрії.
  7. ХІХ Всеукраїнські педагогічні читання «Освіта впродовж життя: вимоги часу», присвячених пам'яті видатного вченого-педагога Олени Степанівни Дубинчук (20 травня 2021 р., Київ).  Тема доповіді: Освіта дорослих  в Австрії в умовах пандемії.
  8. VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Наукова школа академіка І. А. Зязюна у працях його соратників та учнів» (25-26 травня 2021 р., Харків).  Тема доповіді: Проблема якості освіти в структурі  підготовки  фахівців Австрії
  9. XIX Всеукраїнської науково-практичної конференції «Реалії та перспективи розвитку науки та освіти в сучасних умовах» (31 травня 2021 р., м. Ужгород).  Тема доповіді: Модель системи зовнішнього і внутрішнього забезпечення якості      вищої освіти в Австрії.
  10. V Всеукраїнська науково-практична конференція «Українська та іноземні мови в початкових класах: актуальні проблеми й інноваційні технології навчання» (м. Кам'янець-Подільський, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 18-19 березня 2020р.) Тема доповіді: Питання мовної політики і мовної стратегії в німецькомовних країнах  з підготовки вчителів початкової школи до роботи з учнями-мігрантами.
  11. Онлайн секційне засідання відділу зарубіжних систем педагогічної освіти і освіти дорослих: «Виклики та перспективи розвитку освіти дорослих у зарубіжних країнах» до Звітної науково-практичної конференції Інституту за 2019 рік  «Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні та зарубіжжі». (м. Київ, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені І.Зязюна НАПН України, 27 квітня 2020 р.) Тема доповіді: Ґендерна диференціація в освіті дорослих Австрії.
  12. ІХ Міжнародний науково-методологічний Інтернет-семінар: «Розвиток порівняльної професійної педагогіки  у контексті глобалізаційних  та інтеграційних процесів» (м. Хмельницький, Хмельницький національний університет, 14 травня 2020 р.) Тема доповіді: Ґендерні відмінності в освіті дорослих Австрії.
  13. Онлайн-конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки» (м. Івано- Франківськ, Прикарпатський національний           університет імені Василя Стефаника, 21 травня 2020р.) Тема доповіді: Онаменталістика вишиванок  у культурній спадщині Австрії.
  14. IV Міжнародна конференція: «Наукова школа академіка І. Зязюна у працях його соратників та учнів» (м. Харків, Національний технічний університет «Харківський політехнічний    інститут», 27 травня 2020 р.) Тема доповіді: Моделі освіти дорослих в Австрії.
  15. Міжнародна науково-практична конференція з інтернет підтримкою «Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві», м. Київ,        Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 29 травня 2020 р.) Тема доповіді: Інформаційні технології в сучасній неперервній освіті Австрії.
  16. XXVII Всеукраїнські педагогічні інтернет-читання «Василь Сухомлинський у діалозі зі сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи» (м. Київ, Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського НАПН України , 30 вересня 2020 р.) Тема доповіді: Впровадження педагогічних ідей Василя Сухомлинського  в освітній простір вчителя впродовж життя.
  17. Морозівські читання «Освіта впродовж життя: педагогіка, андрагогіка, герогогіка», «Lifelong learning: pedagogy, andragogy, herogogy» (м. Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова, 19-20 листопада 2020р.) Тема доповіді: Сучасний стан педагогічних досліджень у контексті ціложиттєвих освітніх процесів в Австрії.
  18. Міжнародна науково-практична конференція «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка» (м. Суми, КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 10 грудня 2020 р.)  Тема доповіді: Австрійська агенція із забезпечення якості та акредитації: досвід для України .
  19. ІV Всеукраїнський науково-практичний семінар на тему «Компаративістика в педагогічній освіті і освіті дорослих» (м. Суми, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 23 грудня 2020 р.) Тема доповіді: Забезпечення якості освіти засобами інформаційних технологій в Австрії.
  20. ATEE 2020 Winter Conference Teacher Education for Promoting Well-Being in School (Suceava, 6-7 July, 2020) – Міжнародна зимова конференція Асоціації «Педагогічна освіта в Європі» «Освіта вчителів для сприяння добробуту в школі» (м. Сучава, Румунія, 6-7 липня, 2020 р.). Тема доповіді: Strategies for adult education development in the European educational space and international organizations` activities

Наукове/творче керівництво здобувачами вищої освіти

Рецензування:

1. На рукопис дисертації Лотфі Гаруді Галини Степанівни «Розвиток білінгвальної шкільної освіти в Англії та Уельсі»,  поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії  у галузі 01 Освіта / педагогіка  зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (21.09.2020р.)

2. На рукопис дисертації Гунько Любов Олександрівни «Професійна підготовка магістрів іноземної мови та прикладної лінгвістики у вищих навчальних закладах КНР», поданої на здобуття наукового ступеня доктора філософії у галузі 01 Освіта / педагогіка зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (21.09.2020р.)

 

Запрошений лектор :

2019 – Проведення лекцій в Юньченському університеті (Китай).

 

Участь у проєктах:

2016«Ми – це Європа», німецько-український молодіжний обмін (м. Дрезден, Німеччина)

 

Стажування:

2019 –  Науково-дослідний Інститут угорських громад за кордоном при МЗС Угорщини.

2019 – «The same opportunities for all» польсько-німецько -український молодіжний обмін у м. Закопане (Польща).

2019 – Літня школа Інституту захисту прав меншин (Угорщина).

2018  –  Літня школа дипломатії (Угорщина, Австрія).

2015  – Державний університет  Східного Теннессі (США).

2011 – курси німецької мови у Віденському університеті (Австрія).

Підвищення рівня професійної підготовки:​​​​​​

​​​​​​